Пошуковий запит: (<.>A=Баровська А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Баровська А. Жанри та структура промов президента щодо надзвичайних ситуацій та стихійних лих: досвід США [Електронний ресурс] / А. Баровська, І. Коваль // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2013. - № 2. - С. 233-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2013_2_31
|
2. |
Баровська А. В. Інституційне забезпечення державної комунікативної політики Великої Британії [Електронний ресурс] / А. В. Баровська // Стратегічні пріоритети. - 2013. - № 4. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2013_4_13 Показано місце Нідерландів у міжнародних рейтингах щодо відкритого урядування та свободи преси. Охарактеризовано сформовану в країні демократію консенсусу та особливості реалізації державного управління. Проаналізовано інституційне забезпечення державної комунікативної політики Нідерландів на центральному рівні.Проаналізовано досвід інституційного забезпечення державної комунікативної політики на центральному рівні в Норвегії та країнах ЄС - Німеччині, Іспанії, Великої Британії та Нідерландах. У вигляді схем відтворено структурні елементи та рівні підпорядкування відповідних інституцій. Висвітлено основні нормативно-правові засади державної комунікативної політики цих країн. Охарактеризовано механізми організації та координації комунікації органів державної влади України в ретроспективі та на сучасному етапі державотворення. Розроблено рекомендації щодо інституційного забезпечення державної комунікативної політики України.Висвітлено розвиток інституційного та нормативно-правового забезпечення державної комунікативної політики Німеччини у ретроспективі та на сучасному етапі. Проаналізовано структурні зміни Федерального бюро преси та інформації в період 2013 - 2014 рр. Описано види інформаційної продукції, що її виробляє бюро. Охарактеризовано механізм взаємодії "влада-медіа", центральним елементом якого є співпраця з Федеральною асоціацією преси.
|
3. |
Баровська А. В. Інституційне забезпечення державної комунікативної політики: досвід Нідерландів [Електронний ресурс] / А. В. Баровська // Стратегічні пріоритети. - 2014. - № 2. - С. 168-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2014_2_25 Показано місце Нідерландів у міжнародних рейтингах щодо відкритого урядування та свободи преси. Охарактеризовано сформовану в країні демократію консенсусу та особливості реалізації державного управління. Проаналізовано інституційне забезпечення державної комунікативної політики Нідерландів на центральному рівні.Проаналізовано досвід інституційного забезпечення державної комунікативної політики на центральному рівні в Норвегії та країнах ЄС - Німеччині, Іспанії, Великої Британії та Нідерландах. У вигляді схем відтворено структурні елементи та рівні підпорядкування відповідних інституцій. Висвітлено основні нормативно-правові засади державної комунікативної політики цих країн. Охарактеризовано механізми організації та координації комунікації органів державної влади України в ретроспективі та на сучасному етапі державотворення. Розроблено рекомендації щодо інституційного забезпечення державної комунікативної політики України.Висвітлено розвиток інституційного та нормативно-правового забезпечення державної комунікативної політики Німеччини у ретроспективі та на сучасному етапі. Проаналізовано структурні зміни Федерального бюро преси та інформації в період 2013 - 2014 рр. Описано види інформаційної продукції, що її виробляє бюро. Охарактеризовано механізм взаємодії "влада-медіа", центральним елементом якого є співпраця з Федеральною асоціацією преси.
|
4. |
Баровська А. В. Міфи щодо європейської інтеграції в офіційному дискурсі ЄС [Електронний ресурс] / А. В. Баровська // Стратегічні пріоритети. - 2014. - № 2. - С. 181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2014_2_30 Досліджено стан розроблення проблеми в західній та вітчизняній науці. Подано методи дослідження феномену міфу щодо європейської інтеграції. Проведено критичний аналіз на прикладі міфім про епоху Просвітництва як ідейну основу європейської інтеграції та про Вестфальський мир як історичну точку відліку європейської інтеграції.
|
5. |
Баровська А. В. Державна комунікативна політика Норвегії [Електронний ресурс] / А. В. Баровська // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2014. - № 4. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2014_4_26
|
6. |
Баровська А Архів промов президента як чинник реалізації публічності інституту президентства [Електронний ресурс] / А Баровська, І. Коваль // Актуальні проблеми державного управління. - 2013. - Вип. 3. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2013_3_13
|
7. |
Баровська А. Міф про батьків-засновників ЄС в офіційному дискурсі Спільноти: визначення теоретико-методологічних засад дослідження [Електронний ресурс] / А. Баровська // Актуальні проблеми державного управління. - 2012. - Вип. 4. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2012_4_4
|
8. |
Баровська А. Комунікативний i комунікаційний: обсяг та межі понять [Електронний ресурс] / А. Баровська, І. Коваль // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2016. - Вип. 15. - С. 145-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2016_15_19
|
9. |
Баровська А. В. "Зрозуміла мова" / Plain language як умова реалізації комунікації влада – громадськість та побудови наративів [Електронний ресурс] / А. В. Баровська, І. О. Коваль // Стратегічні пріоритети. Серія : Політика. - 2016. - № 4. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sppol_2016_4_8 Розкрито сутність концепції "зрозуміла мова", вимоги якої стосуються організації текстів (структура, логіка викладу), дизайну матеріалів (візуалізація, логіка поділу), побудови речень і добору слів. Обгрунтовано переклад поняття plain language як "зрозуміла мова". З'ясовано, що концепція спрямована на три виміри "зрозумілості": зрозуміло як знайти / запитати; зрозуміло те, що написане у знайденому; зрозуміло як використати те, що знайдене. Розкрито поширені упередження щодо практичного використання положень концепції. Висвітлено "зрозумілу мову" як умову реалізації комунікації влада - громадськість: результатом нечіткості, незрозумілості комунікування органів влади стає щонайменше розгубленість, щонайбільше - безправ'я. Наведено позицію парламенту Великої Британії, який визнав, що використання незрозумілої бюрократичної мови, яке завдає значної шкоди, наприклад позбавляє когось доступу до пільг або послуг, доцільно класифікувати як "недобросовісне управління". Показано, що застосування вимог концепції "зрозумілої мови" уможливлює вирішення проблеми розуміння, яка є визначальною для побудови наративу.
|
10. |
Дубов Д. В. Функціональний аналіз сфери стратегічних комунікацій (скорочена версія) [Електронний ресурс] / Д. В. Дубов, А. В. Баровська // Стратегічні пріоритети. Серія : Політика. - 2016. - № 4. - С. 105-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sppol_2016_4_15 Гібридна війна, розв'язана Російською Федерацією проти України, за якої деструктивного впливу зазнають також і західні спільноти, актуалізувала широкий спектр проблем забезпечення національної та міжнародної безпеки. З метою опису наявної ситуації розглянуто інформаційний (комунікативний) складник внутрішнього та зовнішнього виміру протистояння, а також у межах кожного з них актуальні виклики та заходи й процеси у відповідь на них.
|
11. |
Баровська А. В. Впровадження концепції "зрозуміла мова" в діяльності органів влади: досвід Швеції та Канади [Електронний ресурс] / А. В. Баровська // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2016. - № 6. - С. 112-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2016_6_20
|
12. |
Баровська А. В. Стратегічні комунікації: досвід НАТО [Електронний ресурс] / А. В. Баровська // Стратегічні пріоритети. - 2015. - № 1. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2015_1_24
|
13. |
Дубов Д. В. Організаційно-правові проблеми впровадження системи стратегічних комунікацій в Україні [Електронний ресурс] / Д. В. Дубов, А. В. Баровська // Інформаційна безпека людини, суспільства, держави. - 2017. - № 1. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/iblsd_2017_1(21)__4
|
14. |
Дубов Д. В. Аудит спроможностей органів державної влади у сфері кризових комунікацій [Електронний ресурс] / Д. В. Дубов, А. В. Баровська // Стратегічна панорама. - 2018. - № 1. - С. 30-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Stpa_2018_1_5
|
15. |
Баровська А. В. Інституційне забезпечення державної комунікативної політики: досвід Німеччини [Електронний ресурс] / А. Баровська // Стратегічні пріоритети. - 2014. - № 3. - С. 187-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2014_3_26
|